loading...
الوند پاتوق,سایت تفریحی,پیشواز ایرانسل,اس ام اس
ap بازدید : 1501 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

نفس میکشم تابه جای مرده ها خاکم نکنند این گونه است حال من دیگر چیزی نپرس….

::
::

یادم باشد دیگر هرگز خاطره هایم را کند و کاو نکنم! مثل آتش زیر خاکستر می ماند… حساب از دستم در رفته… چندمین بار است که با یاد نگاه آخرت آتش می گیرم….؟؟ …
::
::

مدت هاســت احــساس میکــنم کــر و لال شــدم . . !!
این روزها صــدای احــساساتم رو فــقط صــفحه ی کیــــــــبوردم
میشــنود . . . !!

::
::
مرا پی در پی زدند باز هم سکوتم مراخفه میکند و هیچ نمی گویم

::
::
سخت در اشتباهی،
اگر فکر میکنی این روزها زود می گذرد….
به باور های غلطی رسیده ای،
اگر فکر میکنی که دلتنگی اسان است….
چه عقاید پلیدی داری،
اگر فکر می کنی دلم برایت تنگ نمی شود…

::
::

شنیدم داری می ری…
نگفتی نگرونم …
شنیدم گفتی حرفه…
به دنبال بهونم…
شنیدم گفتی دنیا…
مثل شهرِ فرنگه…
به کسی که می فهمه…
نگو زندگی قشنگه…
من ندیدمت،شنیدم حرفاتو،نگفتی می شکنم با درداتوکمتر از من نیست رویات وشنیدم داری می ری ….
تا دیدی نمی تونم…
شنیدم گفتی سخته,کنار تو بمونم….
شنیدم دست کشیدی,از اون چیزی که بودی…
ندیدم ولی می گم …. :
که تو عاشق نبودی…

::
::

تنهایی را دوست دارم . . .
بی دعوت می آید
بی منت میماند
بی خبر نمیرود.

::
::

این روزها تنم گرمی یک آغوش میخواد با طعم عشق نه هوس
لبانم خیسی لبانی را میخواهد با طعم محبت نه شهوت
موهایم نوازش دستی را میخواهد با طعم ناز نه نیاز
تنی را میخواهم که روحم را ارضا کند نه جسمم را…
::
::

دلتنگم،
مثل مادر بی سوادی
که دلش هوای بچه اش را کرده
ولی بلد نیست شماره اش را بگیره
::
::

تا الان شده رو ب روی آینه وایسی
حواست نباشه یاد گذشته ها بیوفتی
و آه بلندی بکشی و حواست سر جاش بیاد
و آه بلند تری بکشی؟

::
::
دی آن نگاه های بلند ،
حسرتی ماند و آه های بلند!
فریدون مشیری

::
::
چقدر سخته….
وقتی تو بی تفاوت از کنارم عبور میکنی امامن…
حتی وقتی ردپایت را میبینم بغض میکنی…
بی انصافی است…

::
::

میکوشم غمهایم را غرق کنم,اما بیشرف ها یاد گرفته اند شنا کنند

::
::

بی دلیل برای خودم…
حکمتی بود که بین من و عشقم جدایی افتاد…
حکمتش رو فهمیدم…
مدرک داشت…
مدرکش در دستانم است…
کارت عروسیت با دیگری…
حکمتش این بود که از اولش مال من نبودی…

::
::

نبودنت هایت آنقدر زیاد شده اند که هر غریبه ای را شبیه تو میبینم
نمیدانم
غریبه ها تو شده اند یا تو غریبه

::
::
شغل خوبی دارم . . .

” آدم میکنم و تحویل دیگری میدهم “ . . .

صد در صد تضمینی . . .

::
::
بیزارم….

از هر مسئله ای که تنها راه حلش

گذر زمان است!
::
::

ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی!
آتش به شب تار زدی خسته نباشی!
ای غصه دمت گرم که در لحظه ی شادی
با رگ رگ من تار زدی خسته نباشی…!
::
::

وای ازنیمه شبی که بیدارشوم و…
تو رابخواهم…
وپاکت سیگارم خالی باشد…

::
::
من وتو ،
یه عکس دونفره،
به این دنیا بدهکاریم.

::
::
بگذار کسی نداند که چگونه من
به جای نوازش شدن، بوسیده شدن،
گزیده شده ام!
بگذار هیچ کس نداند، هیچ کس!

::
::
وقتی بعد از مدتها بهت زنگ میزنه و تو دست و پات میلرزه
و استرس بهت دست میده زیادم خوشحال نباش.
شاید طرفت زنگ زده پیشوازتو گوش کنه
آدما تا این حد نامردن …

::
::
دلتنگ یک نفر کہ باشے تمام تلاشت را بکنے تا خوش بگذرد و لحظہ اے فراموشش کنے فایدہ اے ندارد!
تو دلت تنگ است،
دلت براے ھمان یک نفر تنگ است،
تا نیاید…
تا نباشد…تو ھنوز دلتنگے!

::
::
سریع ترین نقاشی بود که دیدم در یک چشم به هم زدن روزگارم را سیاه کرد…..

::
::

هنوز تو شک یک زدو خورد ساده ام….
تو “جا زدی” و من “جا خوردم”.
::
::
ابرها دود سیگارهای مردی است …
که غم هایش را فوت میکند …
بغض که زیاد شود …
باران میبارد …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما چیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 9,174
  • بازدید کلی : 1,419,574