loading...
الوند پاتوق,سایت تفریحی,پیشواز ایرانسل,اس ام اس
ap بازدید : 1344 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چقدر خوشحـال بـود شیطــان
وقتی سیب را چیدم
گمان میکرد فریب داده است مـرا
نمی دانست تـو پرسیده بـودی
مـرا بیشتر دوست داری یـا مـاندن در بهشت را ؟
::
::
عادت دارم
هَـــر روز
جـــــایِ انگشــــــتانم را از روی شیشــــه یِ مانیتور پاک کنم
آخــــر
نوازش کردن عکـــــس هایَت
عادَت مَن است…
::
::
چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید
چرا نگاه هایت انقدر غمگین است ؟
چرا لبخندهایت انقدر بی رنگ است ؟
اما افسوس … هیچ کس نبود همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره .
اری با تو هستم .. با تویی که از کنارم گذشتی…
و حتی یک بار هم نپرسیدی چرا چشم هایت همیشه بارانی است!
::
::
به وسعت ندیدن نگاهت
خسته ام
چگونه بشکنم ثانیه ها سنگین
دوریت را …
::
::
من ” سلام ” می گویم …
و ” لبخند ” می زنم …
و قسم می خورم …
و می دانم …
” عشق ” همین است …
به همین سادگی …
::
::
تو این دنیا آدمای زیادی
با هم رو تختای ۲ نفره میخوابن
اما قشنگ اینه که
خیلیا رو تختا ، دور از هم به یاد هم بیدارن.
::
::
دل کنـدن از تــو
بـــا همـــه عشقی که بهــت داشـتـم
مــن رو بـه یـــه جـایــی رســوند
کــه حالا تــو چـشـمــاش زل بـــزنـــم
بـگــم : عــاشــقــمــی ؟
خـــب بــــه درکـــــــ …!
::
::
دلِ سبــــــزم را گــــــــره زد ..
و رفتــــ تا بــــــه آرزوهـــایش برســــد …
::
::
شمعی روشن کردم
حوالی ِ همیــــن روزها،
که زودتـــــر بیایــــی،
میگـــــویند؛
دعـــــایٍ دیوانــــگان هم،
مستــــجاب میشود…
::
::
از دور پیدا بود!
راز چـــمــدان نبسته و کفش های نپوشیده،
این خاطــــره ها رفتنی نیست!
زیرِ این سقفـــــــ بمــــان…
::
::
کمی مهربانتر باش لطفا !
برای شانه ام سنگین است
این سرسنگینی هـــا . . .
::
::
جــَریـان چـیســت؟!
هیـچگـاه پیـدا نمیــشود
جـَسـَد آنـان که ادعـا میکـُنـند،
بـَرایــِمـان میـمــیرَند …!
::
::
زبانــم لـال چشـمـم کـــور
اگـــر غیـــر از بــــو ی تــــو
شنـــیده باشـــم
یــــاد تنــت کــه مـی افــتم
رشتــه ی افکـــارم پنــبه مـی شـود !
::
::
اینطور نمیشود
باید یک غریق نجات همیشه همراهم باشد
غــرق در فـکرت شدن اصلا دست خودم نیست…..
::
::
چـنـد وقـتـیـسـت بـه جـای یـک جـرعـه آب ِ خـوش,
“بـغـض” از گـلـویـمـان پـایـیـن مـی رود,
ایـهـالـنّـاس …
دل را لـگـد نـکـنـیـد !
آبـَش را گـل نـکـنـیـد !
::
::
میخواهم
از دلتنگیهام
براین بنویسم
اما
این کاغذ را هم
سفید میگذارم
حرفهایم برای تو
در کاغذ نمیگنجد…
::
::
مدام گفتی خیالت تخت من وفادارم…!
و من چه ساده لوحانه خیالم را تختی کردم
برای عشق بازی تو با دیگری!
::
::
غمگـیـــن تــریـن جــای خــاطــره اونجــاییـه کــه کــم کــم
احســاس میکنــی چهـــرش هم داره از یــــــادت میـــرِه
::
::
با من چیزی بگو
کلامی آنقدر کوتاه که
همسایه نشنود
با من چیزی بگو
ساده ترین حرف انسانی
آوازی که یک حنجره به
یاد آورد
با من بگو
بگو که دوستم داری
::
::
در جـَـــواب اَشک هـــای گـــَرمَم،
که روی گونه هایَم سُرسُره بــازی مــی کَـــردَنــد…
بـِین آن همه آدم،
در آخــــرین دیـــدار ِ رسمـــی مان….
نبایــــد مــی گفـــتـــی:
“دُنــــیای شُمـــا چــِقــَدر قـــَشَنگــــ اَستـــ”
دل اَست دیـگـر
مـــــی شکـــــنــــد….

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما چیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 9,148
  • بازدید کلی : 1,419,548