loading...
الوند پاتوق,سایت تفریحی,پیشواز ایرانسل,اس ام اس
ap بازدید : 5179 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

بیا برای یک بار هم که شده دست به خلاف بزنیم . من اندوه تورا می دزدم و تو تنهایی مرا

::
::
در سینه ام زخمهای عمیقی هست،انگار کسی مرا بازیر سیگاری اشتباه گرفته!

::
::
چقدر تلخ بود کودکیم‎ ‎که سیگار را قاتل پدرم میدانستم و چقدر سخت است امروز که قاتل پدرم را روزی هزار بار می
بوسم!!

::
::
نمیدونی چی گذشته به من * این قدر حرفای تکراری نزن * تکراری شدم واسه تو ولی * تو برام مثل روز اولی 
*

::
::
تو اشتباه من نبودی..
سرنوشت من بودی..
دوست دارم بدانم دیگرچه چیزهایی درسرنوشت دارم…
بعدازتو،نوبت کدام بدبختیم است…
اشکالی ندارد،خدا داناست..شایدکسی صبرش بیشترازمن نبوده…

::
::
اونایی ک فک میکنن زرنگن،فک میکنن زرنگن…

::
::
تو شرایط فعلی با تنها ارزی که میشه از ایران خارج شد ، عرض معذرته ..،!

::
::
مارا ز برای خود نمیخواهد کس
مارا همه از برای خود میخواهند..،!

::
::
نبین که می خندم !
من یکی
باور کردم ..
کارم از گریه گذشته..،

::
::
غم،
دیدن موهای بلند زنیست ..
که مخالف آمدن باد..
از تو..
دور می شود ..،!

::
::
میکشم.. می کشی.. می کشد..
هر سه میکشیم!
اما او .. ناز تورا..
تو .. دست از من..
و من…
ای وای، باز فندکم را کجا گذاشته ام؟..،

::
::
همه ادعا دارند طعم خیانت را چشیده اند
همه ادعا دارند بدی را به چشم دیده اند
همه ادعا دارند که تنهایی را کشیده اند !
پس کیست که این دنیا را به “گند” کشیده است ؟..،

::
::
زمان دست توست . .
زمین دست توست . .
دنیا متلاشی میشود
وقتی دست روی دست میگذاری ..،!

::
::
آدم هاى خوب از یاد نمیرن!
از ذهن نمیرن!
از دل نمیرن!
اما زودتر از اینکه فکرشو بکنى از پیشت میرن!

::
::
وقتى چاره اى نمى ماند
وقتى فقط میتونى بگى
هرچه باداباد
حتى اگر دل کوه هم داشته باشى…
گریه ات میگیرد..!

::
::
نه مژده اى
نه مسیحا نفسى
نه آمدنى…!
این شد ک به فال بى اعتماد شدم..!

::
::
بعد تو یه صداى مزاحمى هیچ وقت ولم نکرد!
یه صداى مبهمى که هر دم تو گوشم میگفت:
…باختى

::
::
من مینویسم
و تو نمیخوانى..!
اما…
مخاطب ک تو باشى
مدیونم اگر ننویسم…

::
::
دلم قصه اى عاشقانه میخواهد!
ک تا آخرش پاى هیچ نفرسومى به میان نیاید..!

::
::
بعضى”آه”ها را
هر چقدر هم از ته دل بکشى باز سینه ات خالى نمیشود!
امشب سینه ى من پراست از آن”آه” ها…

::
::
ﻫﯽ ﺭﻓﯿﻖ . . .
ﺯﯾﺎﺩﻯ ﺧﻮﺑﻰ ﻧﮑﻦ !!!
ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ، ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﮑﺎﺭ ﺍﺳﺖ !!!
ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﻰ ﺍﺵ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﯾﺪ ﺗﻨﻬﺎﯾﻰ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﺰﻧﺪ
!!!
ﭘﺸﺖ ﻣﻰ ﮐﻨﺪ ﺑﻪ ﺗﻮ , ﺑﻪ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺵ !!!
ﺣﺘﯽ ﺭﻭﺯﻯ ﻣﯿﺮﺳﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ: ﺷﻤﺎ…؟!!!

::
::
ب بعضیابایدگف:ب سگ استخون بدى دورت میچرخه،دم تکون میده!
آخه من ب تودل داده بودم لععععععععععععععععععععنتى!

::
::
یادم نرودک:
من تنهاهستم وتنهامن نیستم

::
::
کافه ام رامیروم،سیگارم رادودمیکنم وآخرشب قدم زنان ب خانه برمیگردم. . .
این روزهاهم اینطورمیگذرند؛آرام وزیبا
اما
ازآن آرامهایى ک پایدارنیست وازآن زیباهایى ک فقط ظاهریست!!!

::
::
زندگى میگف:ازهرچیزمقدارى باقى میماند…
دانه هاى قهوه درشیشه،چندسیگاردرپاکت
و
کمى درد درآدمى. . . . . .

::
::
باور کن خیلیامون آدمای بی خیالی نیستیم، فقط دیگه حال و حوصله نداریم…

::
::
بعضی وقت ها خداحافظ
یعنی : نذار برم …
یعنی : برم گردون..
یعنی : سفت بغلم کن.. و
سرمو محکم بچسبون به سینه ات و
بگــــــــــو :
خداحافظ و کوفت ..
خداحافظ و زهر مار..
بیخود کردی میگی..
خداحافظ !
دفعه آخرت باشه !!
مال خودمی …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط tanha در تاریخ 1392/07/06 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay ali bo0dan
mer30


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما چیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 9,182
  • بازدید کلی : 1,419,582