loading...
الوند پاتوق,سایت تفریحی,پیشواز ایرانسل,اس ام اس
ap بازدید : 834 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

روز زن مبارک باد…
با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید!

::
::
مادر خوبم : به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
::
::

و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !
روز زن مبارک !

::
::
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .

::
::

باز از چمن داور، یک غنچه نمایان شد / از یمن قدوم او عالم همه بستان شد
برخیز نما شادی، ایام سرور آمد / چون باز دری بر خلق از روضه ی رضوان شد . . .
::
::
آسودگی از محن ندارد مادر ، آسایش جان و تن ندارد مادر ،
دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ، ورنه غم خویشتن ندارد مادر . . .

::
::
افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت
بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است .
روز زن مبارک

::
::
ای مادر عزیز که جانم فدای تو
قربان مهربانی و لطف و صفای تو
تولد مظهر خلقت مبارک باد . . .
::
::

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست . . .
::
::

فدایت اى گل زیباى هستى، نمیدانم کجا بى من نشستى،قشنگیهاى فردایم تو هستى یگانه گنج دنیایم تو هستى … قسمتى ازنامه چوپان دروغگو به همسرش به مناسبت روز زن!

::
::
وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم.
روز ولادت حضرت زهرا را به شما همسر عزیز و مهربانم پیشاپیش تبریک میگویم . . .
::
::
جهت فرار از هدیه روز زن در این هفته احتمال وقوع دعوا از طرف مردان زیاد است.با خونسردی و مهربانی این حیله را نقش بر آب کنید!(ستاد مبارزه با مکر مردان)
::
::

مرگ دست خداست…..
زنها فقط وسیله اند….
پیشاپیش روز زن مبارک.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما چیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 9,167
  • بازدید کلی : 1,419,567