loading...
الوند پاتوق,سایت تفریحی,پیشواز ایرانسل,اس ام اس
ap بازدید : 896 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برگرد و نگاه کن از من چه ساخته ای!
ویرانه ای از پوست و استخوان…
و مشتی شعر عاشقانه
این عاقبت کسی ست که چشمان خیس تو را دید…
::
::
جایت را با دیگری پُر میکنند
احساس… سیری چند؟؟!
آدم هــای عجیبـــی دارد اینجــا!
دوستــی هــایشان نـــاگهانی ســت
دلبستــن شـــان غریـــب است
و رفتــن شان آشنـــا…!
::
::
پنجره ها کلافه اند از سنگینی نگاه منتظرم
اگر نمی آیی
اینقدر پنجره ها را زجر ندهم
چشم هایم به جهنم…
::
::
بند ناف روحـــــــــم
از تـو بـریـدنـی نـیـست
ایـن هـمـه تلـا ش مـکـن!!…
مـن ایـن نـارسـی را
دوسـت دارم…
بـه هـر قـیـمـتـی!!!
::
::
غمهایی که چشم ها را خیس نمی کنند، زودتر به استخوان می رسند..!
::
::
خوابم نمی برد
به همه چیز فکر کرده ام
حتی تو
و می دانم که خوابی
و قبل از بسته شدن چشم هایت
به همه چیز فکر کرده ای
جز من…
::
::
هی فـــــــــــلانی…
اصلا” یادت هست که نیستم…!؟
::
::
دیگر هیچ مزه ای دلچســـــب نخواهد بود
من تمام حــــسّ چشایی ام را روی لبانت جا گذاشتم…
::
::
نبودنت را از روی خط ایرانسلم می فهمم که مدت هاست نیازی به شارژ مجدد ندارد!
::
::
هـیـچ کـس دیـگـــــر تـو نـمـی شـود… حـتـی خـــودت…
::
::
گاهی دلم می گیرد مثل یک مراسم کوچک ختم حتی اگر تمام خیابان ها را آذین بسته باشند…
::
::
من گـم شـده ام؛
از یابنده تقاضا می شود همچنان
به بی تفاوتی خود ادامه دهد
انگــار نــه انگــار…
::
::
عادت کـرده ام
نگـاه کنـم به آدم هایی که
از دور می آیند؛
تا آن زمان که ثابت شونـد
“تــو” نیستند…
::
::
بی تـو کنارِ
این خاطـره ها نِشَستـَن
دل می خـواهـَد؛
بـاور کـُن…
::
::
و همواره
گونه هایم را با آرزوی آمدنت آبیاری خواهم کرد…
خدا را چه دیدی، شاید سبز شدی…!
::
::
دوست داشتن
ربطی به دیدن ندارد…
آدم ها
خدا را هم دوست دارند هنوز!
::
::
بغض ات
در گلوی من گیر کرده است!
دلم را بده
بغض ات را بگیر!
::
::
چه قدر عجیب است !در خلوتت دلواپس ِخاطره ای باشی ،که تو را بر باد داده اس
::
::
هدف وسیله را توجیه می کند
آنچنان که بغض من
شانه های تو را.
::
::
روی من شرط ببند! تمام ِدلها را رد کرده ام ! چشم بسته این قمار را می بَرم… دوست داشتن “تـــو” بی دل است…!
::
::
به دستهــایت ایمــان دارم… غـصّـه هـای مـن در آنـها “آب” مـی شـونـد.
::
::
من نمی شمارم
این “دوستت دارم” گفتن های یک طرفه را!
چیزی به من بدهکار نیستی
سکوتت را هم دوست دارم!!
::
::
نه، من هیچ چیز را فراموش نکرده ام من فقط از نهایتِ درد به بی حسی رسید
::
::
بند باز متبحری هستی آنقدر با دلم بازی کردی که بند دلم پاره شد
::
::
یا دیوارهای ما موش ندارند… یا موشها کر شده اند… و نمی شنوند صدای ناله های پر بغضم را… که به گوشت برسانند…!
::
::
دیوانه ام می کند …!
فکر اینکه .. زنده زنده .. نیمی از من را .. از من جدا کنند !!
لطفا … تا زنده ام بــــــــــــــــــمان
::
::
چقدر مدرن می شدند
شعرهای من
سنت چشمهایت اگر می گذاشتند
::
::
باز هم داغ زخم های کهنه !
نمک بپاش…
اینجا آخر راه است.
“لعنت به این زندگی ”
::
::
یـک بـــار هم وقـتــی مـنـتـظـرت نـیـسـتـم
به ســراغـم بیــــا
بـگــذار خـیـالـــم غــافـلـگیـــر شــود.
::
::
نـمی دانـستـم،
آنـقدر زهـر ِ مــاری
کـه طـعم تـلخـت
از زیـر زبـان ِ دلـم نـمی رود . . .
::
::
تادلت جایی گیر نباشد هیچ چیز دلگیر نیست
::
::
دلتنگ نشدی ببینی… چگونه خوبترینِ خاطره ها… بی رحم ترینشان می شود.
::
::
سخته وقتی کسی رو که دوسش داری رهات کنه
ولی از اون سخت تر اینه که فکرش … اسمش ..یادش.. رهات نکن
::
::
نبـــــاشـی…؛ دلــم کــه هیـــچ، دنیـــا هــم تنـــگ میـــشود !
::
::
نیستی… اما نبودنت همه جا هست…
::
::
میخواهی بروی؟ برو
فقط بگو
با این خانه که در خیال خود ساخته ام چه کنم؟
::
::
این‌قدر به زنده‌گی‌اَم سَرَک نکش!
کوتاه‌ تر از خواب‌های من
دیواری ندیده‌ای…؟!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما چیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 9,252
  • بازدید کلی : 1,419,652