loading...
الوند پاتوق,سایت تفریحی,پیشواز ایرانسل,اس ام اس
ap بازدید : 1620 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ا تمام مداد رنگی های دنیا ، به هر زبانی که بدانی یا ندانی ، خالی از هر تشبیه و استعاره و ایهام ، تنها یک جمله برایت خواهم نوشت ، دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا . . .
::
::
کسی آیا می داند ؟
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “ دوستت دارم ”
به چه می نازد الفبا ؟
::
::
دوستت دارم هدیه ایست که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد !
قیمتی دارد که هر کسی‌ توان پرداختش را ندارد !
جملهٔ کوتاهیست که هر کسی‌ لیاقت شنیدنش را ندارد !
دوستت دارم . . .
::
::
نمی دانم چه حسی هست این عاشقی ؟
وقتی می نشینم ،
وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم
وقتی صدایی می اید دوستت دارم ،
وقتی سکوت است دوستت دارم
چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای
::
::
می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم :
یکی بود ، یکی . . .
بی خیال . . .
خلاصه اش میشود : دوستت دارم
::
::
خورشید بتابد یا نتابد
ماه باشد یا نباشد
شب و روز من یکی شده
فرقی ندارد برایم
همه چیز برایم رویا شده
عشق تو برایم آرزو شده
به رویا و آرزو کاری ندارم
حقیقت این است که دوستت دارم !
::
::
توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم . . .
ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “ دوستت دارم ”
::
::
معنای خوشبختی این است که در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه ، دوستت دارد . . .
::
::
حرفهای زیادی بلد نیستم . . .
من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرفهایم را دزدید . . .
از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی !
::
::
اگر نمی رفتی نمی دانستم که دوستت دارم . . .
::
::
گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که من شیدای تو و عاشقانه دوستت دارم . . .
::
::
دوست داشتنت
گناه باشد یا اشتباه ،
گناه می کنم ، تو را ؛
حتی اشتباه . . .
::
::
نیلوفرانه دوستت می دارم . . .
من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم !
::
::
ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻳﻪ ﺳﺮ ﻛﺒﺮﻳﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﻛﻮﭼﻴﻜﻪ ﻭلی ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﺗﻴﺶ ﻣﻴﻜﺸﻪ !
::
::
یکبار نوشتی دوستت دارم .
من هزار بار خواندمش . . .
من چند بار بگویم دوستت دارم تا تو یکبار بخوانی ام . . .
::
::
با تمام مداد رنگی های دنیا
به هر زبانی که بدانی یا ندانی !
خالی از هر تشبیه و استعاره و ایهام . . .
تنها یک جمله برایت خواهم نوشت :
دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا !
::
::
فاصله گفتن دوستت دارم یک لبخند است ، پس یک دنیا لبخند برای تو !
::
::
کل دنیا هم هر روز بگویند : دوستم دارند ”
فایده ندارد . . .
اما دوستت دارم های ” تو ” چه غوغایی میکند لامصب . . .
روحم را تازه میکند . . .
::
::
کسی آیا می داند ؟
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “ دوستت دارم ”
به چه می نازد الفبا ؟
::
::
هرچه پیش آمد ، هر اتفاقی افتاد ، فراموش نکن که دوستت داشته ام ، که دوستت دارم و هیچ کس ، هیچ کجا ، هیچ وقت نمی تواند گرمایی که تو به لحظه هایم بخشیدی را تکرار کند . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما چیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 9,186
  • بازدید کلی : 1,419,586